05/12 2019

Rekrutacja

Zapisy dla nowych studentek trwają od 1 czerwca do wyczerpania limitu miejsc.

Starając się o przyjęcie do Bursy trzeba wypełnić ankietę personalną i podanie (dostępne na stronie internetowej Bursy). Wypełnione formularze należy osobiście złożyć u Siostry odpowiedzialnej za Bursę, po uprzednim mailowym lub telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty. Decyzję o przyjęciu podejmuje Siostra odpowiedzialna za Bursę po przeprowadzeniu ze Studentką rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydatka do Bursy informowana jest o przyjęciu drogą mailową lub telefonicznie w przeciągu 7 dni od złożenia dokumentów.

Osoby przyjęte dokonują w przeciągu 14 dni od przyjęcia wpłaty czynszu za miesiąc czerwiec następnego roku kalendarzowego.

W Bursie Matki Ludwiki, Aleja Modrzewiowa 20:

oraz jednorazowej kaucji w wysokości 50 zł. Dokonanie wpłaty czynszu za ostatni miesiąc zamieszkania (czerwiec) jest zadeklarowaniem, że decyzja dotyczy wynajmu na cały rok, a ze strony Bursy, potwierdzeniem przyjętego wynajmu. 

Kwota ta nie jest zwracana w przypadku rezygnacji z rezerwacji miejsca i w przypadku wcześniejszego wypowiedzenia Umowy Najmu. 

W razie niewpłynięcia czynszu, na miejsce wchodzi osoba z listy rezerwowej.

Nowy numer kontaPekao SA, 77 1240 4533 1111 0011 0388 5530  (od 27.06.2021)

Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tel. 515 808 124 (s.Hieronima Król)